Saturday, November 23, 2013

ini cerita kami

assalamualaikum...helowww
da lame gile tak update blog.hehehe malam yang sayu and hujan rnyai2 nie nak cerita pasal ape ye...
ok la ermmm nak cite pasal MOHD ASHRAFF HAZIQ BIN BAHARUDDIN...
sape dia???sape dia dihati saya??sape saya dihati dia??ada sape2 boleh jawabkan...hahaaaaa
macam mana boleh kenal dy?okey sebenarny dah lame kenal dia,cume tak rapat je,dulu mmg x suke gile kat dy..haha stakat jmpe snyum...blaaa...blaaaa....tak suke dy kt kampus sbb dy suke gelak kuat2,i jenis org yg cool and x suke kecoh2 nie..hahaa part6 baru rapat ngn dy...bulan puasa...hahaha wechat,msg,,xpena call okey....wechat..haaa slalu kejut sahur...omg!!!! first msg dr dy gelak smpai pecah perut (xpecah lagi okey)
hahahha....start msj ngn dy sejak2 razif wat hal...baran!!!! bkan x sayang kt razif,sayang taw...tapi dsbb kn dia mule tnjk baran dy,maki dy,,patut ke nk truskn relay ngn dy????tiap hari dimaki....okeyyy tahap kesbaran perempuan ad had ny...saya boleh sabar..saya terus sabar smpai skrg walaupon hati ni tuhan je yang taw....okey3 x mau ingt da...tutup buku lame buka buku baru.... senyum cikit cik.finaz =)
back cerita pasal ashraff nie....haaaa mase bulan puasa kami mula rapat,kongsi maslah ngn dy,,mcm2 la kami cerita...ad jeg benda yang nak diceritakn....dia buat saya tersenyum dan terus tersenyum...RAYA??knpe ngn raya?raya balik johor,,,ehhhhh allahuakhbar nape palk rindu dy....tnya hati....ehhh aku syg dia ke??knpe ak sayang dia???sebab dy baik,dy boleh jaga sy,dy sngt2 baik...........dy baik dy baik dy baikk...dy baikkk.....okeyyy last skli dy sngt baik...huhu bila dtg ny prsaan rndu,,jelez,,slalu pk kn dy....ni ke yg diname kn cinta???x nak jwb skrg.....hahaahha than lepas raya kite semakin rapat.....haaaaa kadang2 ad gak gaduh,,,berat dugaan kwn ngn dy....mcm mn ye nak ckp..haa mcm nie laaa,bile kita da syg seseorg tu,kita rase mcm mcm mcm mcm haaaa rapt ngn ppuan lain terus jeles....apakah?????hahahhaah makin lame makin sayang...aikkkk ap nie....hahhaah knpe org yg kite x suke boleh rapat sngt ngn kite...hahhhaa(mnum air jap,haus).....
6.9.2013
haaaaaaaa ap cite plaksss nie????okey cm nie kami ad trip ke pulau pinang tawww....nice trip for me....why??hahahah ylaaaa....1hari berkepit ngn dy...haahhaha best moments....kihkihhhh jap3 ap yang special ny date nie,,,6/9/2013......dalam bas??ap yang berlaku?? by awak skrg milik b tawww....ehhhh kelu lidah nak berkata2...terdiam...x boleh berkata2....terharu...nak nagis.....helowww evryone xde laki taw yg brani ckp direct mcm tu..haaaaaa ap yang berlaku lepas tu...cop3....lpas dy ckp mcm tu,,,ak trus tido dlm hati yg sngt3 gembira.....tapi adakah kegembiraan tu kekal??ap yg berlaku esok hari??fatin nasuha??sape dia??fatin nie ex ajiq///knpe dy mncul saat kami tengah bhgia...knpe???knpe sblum nie dy x cari...knpe bila kami baru nk bhgia dy muncul.....safinaz cool babehhh...tersenyum dalam tngisan,,,,allah nak uji sy,,,,,okey kite trima,,,sy dmaki dhina dengn ppuan tu,,,,sy masih lagi boleh puji dy,,,,mmg dy cntik,nmpak lembut,nmpak sopan,,,,,semua tu hanya la luaran,,,,,satu ayat yg sy bgi kat dy,,bia kita nie hodoh macam mana pon,tapi bia la kite jage budi bhse..okey fine,,sy mmg tak pndai nak mara2 org,tapi jgn sy smpai mara
org....apa kesudahan cerita kami????bahgia atau pon derita????ap yang terjadi kat kami??adakah ajiq nk mempertahankan relay nie???hari demi hari derita tu brtukar mnjadi bhgia....adakah bhgia tu kekal????kita hanya merancang tuhan menntukan seglanya....sampai hari nie,,,ye sy rase bhgia...walaupun.............................................(??????)ap kesudahan cerita kami,,,,,,kami terus diduga....alhamdulillah......allah maha mengtahui.....safinaz awk kene sabar,kuat,,,jgn mudah melatah!!!
kita tak tahu ap yang terjadi lpas nie...kite merancang sebaik mungkin,,,allah menentukan segalany... =)

No comments:

Post a Comment